מדיניות החלפות/החזרות ואחריות

אחריות תכשיטי PANDORA

 CITYTIMEישראל מעניקה אחריות לתכשיטי  PANDORAבמשך שנה אחת מיום הרכישה ובכפוף להוכחת קנייה. האחריות מכסה פריטים אשר יש בהם פגם בייצור או בעיה בשיבוצים.  במסגרת האחריות  CITYTIMEישראל תעניק על פי בחירתה:

תיקון הפריט/החלפת הפריט הפגום  )בתמורה להשבת הפריט הפגום( / החזר כספי.  בנוסף, אנו מציעים ללקוחותינו שירות תיקונים בתשלום ללא מגבלת זמן מיום הרכישה לנזקים אשר הינם ברי תיקון. בנוסף לאמור לעיל  CITYTIMEישראל אינה מתחייבת לתקן, להחליף או לזכות את הלקוח במקרה בו הפריט הפגום  )לכאורהאינו נמצא בידי הלקוח ו/או לא מוחזר לחברה לצורך בדיקתו .בדיקת המוצר/תיקון המוצר לא יעלו על 90 יום מיום הגעת הפריט למשרדינו. אחריות התכשיטים מתייחסת למוצרי PANDORA בלבד ואינה כוללת נזקים שנגרמו לתכשיטים מסיבה כלשהי אשר אינה נובעת מפגם בייצור.  מובהר כי האחריות כאמור אינה חלה במקרה של תאונה, נפילה,שפשוף, ענידה יחד עם תכשיטים שאינם תכשיטי  PANDORA  וכד'. מובהר כי השימוש בתליונים (צ'ארמס) שאינם של PANDORA עלול לגרום נזק לצמיד. כמו-כן מובהר כי התרחבות עצמאית של צמידי  PANDORAו/או סיבוב חוליות הצמיד לכיוון הנגדי אינם נחשבים לפגם בייצור ולא יכללו תחת האחריות המוענקת. האחריות לא תחול על מקרה של שבר בצמיד. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, האחריות כן תחול על מקרה של תזוזת התושבות ממקומות ו/או ניתוק של הסוגר ממקומו. התעקמות טבעות אינה מוגדרת כפגם בייצור ולכן אינה בגדר באחריות.  מובהר כי אין לחשוף את תכשיטי PANDORA לחומרים כימיים או תנאי סביבה קיצוניים אשר עלולים לשנות את מראהו של הצמיד. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, מובהר כי אין לחשוף את תכשיטי פנדורה למי בריכה, מי ים, ג'קוזי, ספא, מרחצאות, נוזל לניקוי כסף, מלחים, כלור, חומרי ניקוי, אקונומיקה, תכשירים רפואיים המגבירים זיעה, תכשירים קוסמטיים וכד' .

כמו כן, האחריות לא תחול על מקרים פרטניים כמו שמפורטים תחת הכותרת "מדריך חומרי הגלם". 

 
מדיניות החלפות
 
ברכישה מקוונת דרך אתר PANDORA ניתן להחליף כל פריט ממגוון המותגים תוך 14 יום מיום קבלת הפריט. (ניתן להחליף פריטים שנרכשו ב-SALE עד 7 ימים מיום קבלת הפריט).

ההחלפה תתבצע בצמוד לחשבונית / פתק החלפה ובתנאי שהתכשיט באריזתו המקורית, במצב תקין ושלא נעשה בו כל שימוש.

תתאפשר החלפת / החזרת פריט שנרכש דרך האתר המקוון בכל אחת מחנויות הקונספט.

ביטול עסקה שנרכשה באתר  יתאפשר תוך 14 יום מיום ביצוע העסקה כל עוד לא נעשה שימוש בפריט, הוא במצב תקין ובאריזתו המקורית ובכפוף להצגת חשבונית/פתק החלפה.

ביטול עסקה יתאפשר ללא עלות באחת משתי הדרכים הבאות –

1. הגעה לאחת מחנויות PANDORA

יש להגיע עם התכשיט לחנות  הקרובה אלייך, כשברשותך חשבונית רכישה / פתק החלפה (רשימת החנויות המלאה נמצאת באתר) עד 14 יום מקבלתו. יש לוודא כי לא נעשה בתכשיט שימוש והוא באריזתו המקורית.

בחנויות ניתן:

•להחליף את הפריט בפריט אחר

•להחזיר את הפריט ולקבל עבורו זיכוי לרכישה בחנות

•להחזיר את התכשיט ולקבל בעבורו החזר כספי

 

2. החזרה באמצעות שליח

יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 076-5385555 או באמצעות כתובת המייל  service@citytimeil.co.il  או דרך עמוד צור קשר באתר לשם תיאום שליח להחזרת הפריט.

באמצעות שליח ניתן להחזיר את הפריט ולקבל החזר כספי

*יש למלא את ספח החזרת הפריט (בצידה השני של הגלויה) ולמסרו לשליח עם חשבונית הרכישה והפריט.

ביטול העסקה יבוצע על ידי שירות הלקוחות שלנו, בטווח של עד 48 שעות מקבלת הפריט במשרדנו.

אופן החזרת התשלום בעבור עסקה מבוטלת כדלקמן:

בתשלום באשראי: העסקה תבוטל מול חברת האשראי של הלקוח עד 7 ימי עסקים.

בתשלום ב- PAYPAL: העסקה תבוטל תוך 2 ימי עסקים

 

לכל עניין או בירור ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו

במייל: service@citytimeil.co.il או בטלפון 076-5385555  

 

אחריות תכשיטי PANDORA

 CITYTIMEישראל מעניקה אחריות לתכשיטי  PANDORAבמשך שנה אחת מיום הרכישה ובכפוף להוכחת קנייההאחריות מכסה פריטים אשר יש בהם פגם בייצור או בעיה בשיבוצים במסגרת האחריות  CITYTIMEישראל תעניק על פי בחירתה:

תיקון הפריט/החלפת הפריט הפגום  )בתמורה להשבת הפריט הפגום( / החזר כספי.  בנוסףאנו מציעים ללקוחותינו שירות תיקונים בתשלום ללא מגבלת זמן מיום הרכישה לנזקים אשר הינם ברי תיקון. בנוסף לאמור לעיל  CITYTIMEישראל אינה מתחייבת לתקןלהחליף או לזכות את הלקוח במקרה בו הפריט הפגום  )לכאורה(  אינו נמצא בידי הלקוח ו/או לא מוחזר לחברה לצורך בדיקתו .בדיקת המוצר/תיקון המוצר לא יעלו על 90 יום מיום הגעת הפריט למשרדינו. אחריות התכשיטים מתייחסת למוצרי PANDORA בלבד ואינה כוללת נזקים שנגרמו לתכשיטים מסיבה כלשהי אשר אינה נובעת מפגם בייצור מובהר כי האחריות כאמור אינה חלה במקרה של תאונהנפילה,שפשוףענידה יחד עם תכשיטים שאינם תכשיטי  PANDORA  וכד'. מובהר כי השימוש בתליונים (צ'ארמס) שאינם של PANDORA עלול לגרום נזק לצמיד. כמו-כן מובהר כי התרחבות עצמאית של צמידי  PANDORAו/או סיבוב חוליות הצמיד לכיוון הנגדי אינם נחשבים לפגם בייצור ולא יכללו תחת האחריות המוענקתהאחריות לא תחול על מקרה של שבר בצמיד. מבלי לגרוע מהאמור לעילהאחריות כן תחול על מקרה של תזוזת התושבות ממקומות ו/או ניתוק של הסוגר ממקומוהתעקמות טבעות אינה מוגדרת כפגם בייצור ולכן אינה בגדר באחריות מובהר כי אין לחשוף את תכשיטי PANDORA לחומרים כימיים או תנאי סביבה קיצוניים אשר עלולים לשנות את מראהו של הצמידמבלי לגרוע מהאמור לעילמובהר כי אין לחשוף את תכשיטי פנדורה למי בריכהמי יםג'קוזיספא, מרחצאותנוזל לניקוי כסףמלחיםכלורחומרי ניקויאקונומיקהתכשירים רפואיים המגבירים זיעהתכשירים קוסמטיים וכד' .

כמו כן, האחריות לא תחול על מקרים פרטניים כמו שמפורטים תחת הכותרת "מדריך חומרי הגלם". 

 
מדיניות החלפות
 
ברכישה מקוונת דרך אתר PANDORA ניתן להחליף כל פריט ממגוון המותגים תוך 14 יום מיום קבלת הפריט. (ניתן להחליף פריטים שנרכשו ב-SALE עד 7 ימים מיום קבלת הפריט).

ההחלפה תתבצע בצמוד לחשבונית / פתק החלפה ובתנאי שהתכשיט באריזתו המקורית, במצב תקין ושלא נעשה בו כל שימוש.

תתאפשר החלפת / החזרת פריט שנרכש דרך האתר המקוון בכל אחת מחנויות הקונספט.

ביטול עסקה שנרכשה באתר  יתאפשר תוך 14 יום מיום ביצוע העסקה כל עוד לא נעשה שימוש בפריט, הוא במצב תקין ובאריזתו המקורית ובכפוף להצגת חשבונית/פתק החלפה.

ביטול עסקה יתאפשר ללא עלות באחת משתי הדרכים הבאות –

1. הגעה לאחת מחנויות PANDORA

יש להגיע עם התכשיט לחנות  הקרובה אלייך, כשברשותך חשבונית רכישה / פתק החלפה (רשימת החנויות המלאה נמצאת באתר) עד 14 יום מקבלתו. יש לוודא כי לא נעשה בתכשיט שימוש והוא באריזתו המקורית.

בחנויות ניתן:

•להחליף את הפריט בפריט אחר

•להחזיר את הפריט ולקבל עבורו זיכוי לרכישה בחנות

•להחזיר את התכשיט ולקבל בעבורו החזר כספי

 

2. החזרה באמצעות שליח

יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 076-5385555 או באמצעות כתובת המייל  service@citytimeil.co.il  או דרך עמוד צור קשר באתר לשם תיאום שליח להחזרת הפריט.

באמצעות שליח ניתן להחזיר את הפריט ולקבל החזר כספי

*יש למלא את ספח החזרת הפריט (בצידה השני של הגלויה) ולמסרו לשליח עם חשבונית הרכישה והפריט.

ביטול העסקה יבוצע על ידי שירות הלקוחות שלנו, בטווח של עד 48 שעות מקבלת הפריט במשרדנו.

אופן החזרת התשלום בעבור עסקה מבוטלת כדלקמן:

בתשלום באשראי: העסקה תבוטל מול חברת האשראי של הלקוח עד 7 ימי עסקים.

בתשלום ב- PAYPAL: העסקה תבוטל תוך 2 ימי עסקים

 

לכל עניין או בירור ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו

במייל: service@citytimeil.co.il או בטלפון 076-5385555  

ליצירת קשר:
טלפון: 076-5385555
פקס: 09-7687072

לשאלות ותשובות נפוצות לחץ כאן