מדיניות החלפות/החזרות ואחריות

 

ברכישה בחנויות הקונספט

ניתן להחליף כל תכשיט PANDORA תוך 14 יום מיום הקניה.  (ניתן להחליף פריטים שנרכשו ב-SALE עד 7 ימי עסקים מיום קבלת התכשיט).

ההחלפה תתבצע בצמוד לחשבונית / פתק החלפה ובתנאי שהתכשיט באריזתו המקורית, במצב תקין ושלא נעשה בו כל שימוש.

ביטול עסקה ינתן מיום הרכישה ועד תום שני ימי עסקים (ימי עבודה).

זכות ההחלפה הינה חד פעמית.

אופן החזרת התשלום בעבור עסקה מבוטלת כדלקמן:

בתשלום במזומן:  יוחזר הכסף במעמד ביטול העסקה.

בתשלום באשראי: העסקה תבוטל מול חברת האשראי של הלקוח תוך 5 עד 7 ימי עסקים. 

 

ברכישה מקוונת דרך האתר - pandora-shop.co.il

ניתן להחליף כל תכשיט PANDORA תוך 14 יום מיום קבלת הפריט.  (ניתן להחליף פריטים שנרכשו ב-SALE עד 7 ימי עסקים מיום קבלת התכשיט).

ההחלפה תתבצע בצמוד לחשבונית / פתק החלפה ובתנאי שהתכשיט באריזתו המקורית, במצב תקין ושלא נעשה בו כל שימוש.

תתאפשר החלפת / החזרת פריט שנרכש דרך האתר המקוון בכל אחת מחנויות הקונספט.

ביטול עסקה יתאפשר תוך 14 יום מיום עשיית העסקה.

אופן החזרת התשלום בעבור עסקה מבוטלת כדלקמן:

בתשלום באשראי: העסקה תבוטל מול חברת האשראי של הלקוח תוך 5 עד 7 ימי עסקים.

 

אחריות תכשיטים

PANDORA ישראל מעניקה אחריות למוצרים במשך שנה אחת (1) מיום הרכישה בכפוף להוכחת קנייה .

האחריות מכסה פריטים אשר יש בהם פגם בייצור או בעיה בשיבוצים. במסגרת האחריות PANDORA ישראל תעניק על פי בחירתה: תיקון הפריט בהתאם לנהלי התיקון ברשת, פריט חדש זהה לפריט הפגום (בתמורה להשבת הפריט הפגום), הענקת החזר כספי או החלפת הפריט הפגום בפריט אחר בשווי הנקוב בחשבונית.

מובהר כי פריטים עשויים זכוכית מוראנו ו / או קריסטל אינם במסגרת האחריות והאמור להלן אינו חל על תכשיטים מסוג זה.

 PANDORA ישראל אינה מתחייבת לתקן, להחליף או לזכות את הלקוח במקרה בו הפריט הפגום (לכאורה) אינו נמצא בידי הלקוח ו / או לא מוחזר לחברה לצורך בדיקתו.

בדיקת המוצר כאמור לא תעלה על 90 יום מיום הגעת הפריט למשרדינו. בנוסף לאמור לעיל, אנו מציעים ללקוחותינו שירות תיקונים בתשלום ללא מגבלת זמן מיום הרכישה.

אחריות התכשיטים מתייחסת למוצרי PANDORA בלבד ואינה כוללת נזקים שנגרמו לתכשיטים מסיבה כלשהי אשר אינה נובעת מפגם בייצור.  מבלי לגרוע מהאמור לעיל, מובהר כי האחריות כאמור אינה חלה במקרה של תאונה, נפילה, שפשוף, ענידה יחד עם תכשיטים שאינם תכשיטי PANDORA וכד'.

מובהר כי השימוש בתליונים ("צ'ארמס") שאינם של PANDORA עלול לגרום נזק לצמיד.

כמו-כן ומבלי לגרוע מהאמור לעיל, מובהר כי התרחבות עצמאית של צמידי PANDORA ו/או סיבוב חוליות הצמיד לכיוון הנגדי אינם נחשבים לפגם בייצור ולא יכללו תחת האחריות המוענקת. האחריות לא תחול על מקרה של שבר בצמיד. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, האחריות כן תחול על מקרה של תזוזת
התושבות ממקומות ו/או ניתוק של הסוגר ממקומו. התעקמות טבעות אינה מוגדרת כפגם בייצור ולכן אינה בגדר באחריות.

מובהר כי כל פעולה שלא בהתאם להוראות מסמך זה עשויה להוציא את התכשיט מגדר האחריות.

מובהר כי אין לחשוף את תכשיטי PANDORA לחומרים כימיים או תנאי סביבה קיצוניים אשר עלולים לשנות את מראהו של הצמיד. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, מובהר כי אין לחשוף את תכשיטי פנדורה למי בריכה, מי ים, ג'קוזי, ספא, מרחצאות, נוזל לניקוי כסף, מלחים, כלור, חומרי ניקוי, אקונומיקה, תכשירים רפואיים המגבירים זיעה, תכשירים קוסמטיים וכד'.

 

התכשיטים של PANDORA

צמיד הקונספט - צמיד הקונספט של PANDORA מתרחב עד מידה מעל מידת המקור! לעובדה זו אין קשר לאיכות הצמיד אלא לחוקי הפיזיקה. הצמיד בנוי מ"שרשרת נחש" – טבעות כסף קטנות שעוקלו באופן מהודק זו לזו וכאשר השרשרת נושאת את משקל הצ'ארמס לאורך זמן היא מתרחבת ועל כן, התרחבות הצמיד כאמור אינה כלולה במסגרת האחריות.

על מנת לבחור את המידה הנכונה בעת בחירת צמיד חדש מדדי את פרק היד ושימי לב שאת מצליחה להכניס שתי אצבעות ברווח שבין פרק היד לצמיד (בצמידי קולקצייתה- ESSENCE המרווח בין הצמיד לפרק היד הוא של אצבע אחת).

תכשיטים מושחרים - ההשחרה יורדת עם הזמן בהתאם לצורת הטיפול בתכשיט. הסיבות לדהיית החמצון הן הזעה (ענידת התכשיט בעת פעילות גופנית), חשיפתו לכלור, מי מלח, תרופות המופרשות דרך העור, חומרי ניקוי ונוזל לניקוי כסף. חמצון שדהה נחשב לבלאי רגיל ואינו מעיד על פגם במוצר. אין לנסות לנקות תכשיטים מחומצנים בנוזל לניקוי כסף מאחר והוא הורס את תהליך החמצון.

קריסטל וזכוכית המוראנו -  זכוכית המוראנו מיוצרת באיטליה. תהליך הייצור של צ'ארמ מזכוכית מוראנו הוא ארוך וקפדני ומתבצע בגימור ידני של PANDORA . זכוכיות המוראנו והקריסטלים הינם חומרים עדינים העשויים להישבר ויש להתייחס אליהם בעדינות. כאמור לעיל, אין אחריות על הפריטים העשויים מקריסטל או זכוכית מוראנו.

אמייל -  האמייל מעניק לתכשיט צבע וברק, סוג האמייל בו משתמשים ב-PANDORA עשוי ללא זכוכית. עם הזמן האמייל של PANDORA עלול להתחמצן ולהצהיב, זהו בלאי טבעי של חומר הגלם ואינו בגדר האחריות. יש להמנע מחשיפה למים.

חלקי עור בתכשיט - עור הוא חומר טבעי ולכן ייתכנו שינויים קלים בגוון העור. יש לשמור על העור בקפידה ולמנוע מגע עם מים או עם חומרים אחרים העשויים לפגוע בו. לניקוי יומיומי, מרקי אותו בעדינות עם מטלית רכה ויבשה. ניתן לשזור על צמידי העור 7-9 צ'ארמס לכל היותר. עור עלול להתרחב עם הזמן, התרחבות אינה נחשבת לפגם התכשיט ואינה בגדר האחריות.

חוטי אריג -  חוטי האריג של PANDORA עשויים מ 100%- כותנה מצופה בשעווה או מ 100%- חוטים סינתטיים עם קצוות כסף. יש למנוע מגע הסיבים המלאכותיים והטבעיים במים מאחר והם עלולים לשנות את מראם או להיקרע.

 

1. החלפות והחזרות

ברכישה בחנויות הקונספט

ניתן להחליף כל תכשיט PANDORA תוך 14 יום מיום הקניה.  (ניתן להחליף פריטים שנרכשו ב-SALE עד 7 ימי עסקים מיום קבלת התכשיט).

ההחלפה תתבצע בצמוד לחשבונית / פתק החלפה ובתנאי שהתכשיט באריזתו המקורית, במצב תקין ושלא נעשה בו כל שימוש.

ביטול עסקה ינתן מיום הרכישה ועד תום שני ימי עסקים (ימי עבודה).

זכות ההחלפה הינה חד פעמית.

אופן החזרת התשלום בעבור עסקה מבוטלת כדלקמן:

בתשלום במזומן:  יוחזר הכסף במעמד ביטול העסקה.

בתשלום באשראי: העסקה תבוטל מול חברת האשראי של הלקוח תוך 5 עד 7 ימי עסקים. 

 

ברכישה מקוונת דרך האתר - pandora-shop.co.il

ניתן להחליף כל תכשיט PANDORA תוך 14 יום מיום קבלת הפריט.  (ניתן להחליף פריטים שנרכשו ב-SALE עד 7 ימי עסקים מיום קבלת התכשיט).

ההחלפה תתבצע בצמוד לחשבונית / פתק החלפה ובתנאי שהתכשיט באריזתו המקורית, במצב תקין ושלא נעשה בו כל שימוש.

תתאפשר החלפת / החזרת פריט שנרכש דרך האתר המקוון בכל אחת מחנויות הקונספט.

ביטול עסקה יתאפשר תוך 14 יום מיום עשיית העסקה.

אופן החזרת התשלום בעבור עסקה מבוטלת כדלקמן:

בתשלום באשראי: העסקה תבוטל מול חברת האשראי של הלקוח תוך 5 עד 7 ימי עסקים.

 

2. אחריות תכשיטים

PANDORA ישראל מעניקה אחריות למוצרים במשך שנה אחת (1) מיום הרכישה בכפוף להוכחת קנייה .

האחריות מכסה פריטים אשר יש בהם פגם בייצור או בעיה בשיבוצים. במסגרת האחריות PANDORA ישראל תעניק על פי בחירתה: תיקון הפריט בהתאם לנהלי התיקון ברשתפריט חדש זהה לפריט הפגום (בתמורה להשבת הפריט הפגום), הענקת החזר כספי או החלפת הפריט הפגום בפריט אחר בשווי הנקוב בחשבונית.

מובהר כי פריטים עשויים זכוכית מוראנו ו / או קריסטל אינם במסגרת האחריות והאמור להלן אינו חל על תכשיטים מסוג זה.

 PANDORA ישראל אינה מתחייבת לתקן, להחליף או לזכות את הלקוח במקרה בו הפריט הפגום (לכאורה) אינו נמצא בידי הלקוח ו / או לא מוחזר לחברה לצורך בדיקתו.

בדיקת המוצר כאמור לא תעלה על 90 יום מיום הגעת הפריט למשרדינו. בנוסף לאמור לעיל, אנו מציעים ללקוחותינו שירות תיקונים בתשלום ללא מגבלת זמן מיום הרכישה.

אחריות התכשיטים מתייחסת למוצרי PANDORA בלבד ואינה כוללת נזקים שנגרמו לתכשיטים מסיבה כלשהי אשר אינה נובעת מפגם בייצור.  מבלי לגרוע מהאמור לעיל, מובהר כי האחריות כאמור אינה חלה במקרה של תאונה, נפילה, שפשוף, ענידה יחד עם תכשיטים שאינם תכשיטי PANDORA וכד'.

מובהר כי השימוש בתליונים ("צ'ארמס") שאינם של PANDORA עלול לגרום נזק לצמיד.

כמו-כן ומבלי לגרוע מהאמור לעיל, מובהר כי התרחבות עצמאית של צמידי PANDORA ו/או סיבוב חוליות הצמיד לכיוון הנגדי אינם נחשבים לפגם בייצור ולא יכללו תחת האחריות המוענקת. האחריות לא תחול על מקרה של שבר בצמיד. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, האחריות כן תחול על מקרה של תזוזת
התושבות ממקומות ו/או ניתוק של הסוגר ממקומו. התעקמות טבעות אינה מוגדרת כפגם בייצור ולכן אינה בגדר באחריות.

מובהר כי כל פעולה שלא בהתאם להוראות מסמך זה עשויה להוציא את התכשיט מגדר האחריות.

מובהר כי אין לחשוף את תכשיטי PANDORA לחומרים כימיים או תנאי סביבה קיצוניים אשר עלולים לשנות את מראהו של הצמיד. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, מובהר כי אין לחשוף את תכשיטי פנדורה למי בריכה, מי ים, ג'קוזי, ספא, מרחצאות, נוזל לניקוי כסף, מלחים, כלור, חומרי ניקוי, אקונומיקה, תכשירים רפואיים המגבירים זיעה, תכשירים קוסמטיים וכד'.

 

3. התכשיטים של PANDORA

צמיד הקונספט - צמיד הקונספט של PANDORA מתרחב עד מידה מעל מידת המקור! לעובדה זו אין קשר לאיכות הצמיד אלא לחוקי הפיזיקה. הצמיד בנוי מ"שרשרת נחש" – טבעות כסף קטנות שעוקלו באופן מהודק זו לזו וכאשר השרשרת נושאת את משקל הצ'ארמס לאורך זמן היא מתרחבת ועל כן, התרחבות הצמיד כאמור אינה כלולה במסגרת האחריות.

על מנת לבחור את המידה הנכונה בעת בחירת צמיד חדש מדדי את פרק היד ושימי לב שאת מצליחה להכניס שתי אצבעות ברווח שבין פרק היד לצמיד (בצמידי קולקצייתה- ESSENCE המרווח בין הצמיד לפרק היד הוא של אצבע אחת).

תכשיטים מושחרים - ההשחרה יורדת עם הזמן בהתאם לצורת הטיפול בתכשיט. הסיבות לדהיית החמצון הן הזעה (ענידת התכשיט בעת פעילות גופנית), חשיפתו לכלור, מי מלח, תרופות המופרשות דרך העור, חומרי ניקוי ונוזל לניקוי כסף. חמצון שדהה נחשב לבלאי רגיל ואינו מעיד על פגם במוצר. אין לנסות לנקות תכשיטים מחומצנים בנוזל לניקוי כסף מאחר והוא הורס את תהליך החמצון.

קריסטל וזכוכית המוראנו -  זכוכית המוראנו מיוצרת באיטליה. תהליך הייצור של צ'ארמ מזכוכית מוראנו הוא ארוך וקפדני ומתבצע בגימור ידני של PANDORA . זכוכיות המוראנו והקריסטלים הינם חומרים עדינים העשויים להישבר ויש להתייחס אליהם בעדינות. כאמור לעיל, אין אחריות על הפריטים העשויים מקריסטל או זכוכית מוראנו.

אמייל -  האמייל מעניק לתכשיט צבע וברק, סוג האמייל בו משתמשים ב-PANDORA עשוי ללא זכוכית. עם הזמן האמייל של PANDORA עלול להתחמצן ולהצהיב, זהו בלאי טבעי של חומר הגלם ואינו בגדר האחריות. יש להמנע מחשיפה למים.

חלקי עור בתכשיט - עור הוא חומר טבעי ולכן ייתכנו שינויים קלים בגוון העור. יש לשמור על העור בקפידה ולמנוע מגע עם מים או עם חומרים אחרים העשויים לפגוע בו. לניקוי יומיומי, מרקי אותו בעדינות עם מטלית רכה ויבשה. ניתן לשזור על צמידי העור 7-9 צ'ארמס לכל היותר. עור עלול להתרחב עם הזמן, התרחבות אינה נחשבת לפגם התכשיט ואינה בגדר האחריות.

חוטי אריג -  חוטי האריג של PANDORA עשויים מ 100%- כותנה מצופה בשעווה או מ 100%- חוטים סינתטיים עם קצוות כסף. יש למנוע מגע הסיבים המלאכותיים והטבעיים במים מאחר והם עלולים לשנות את מראם או להיקרע.

 

לכל עניין או בירור ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו:

במייל  service@citytimeil.co.il

בטלפון : 09-7687071

ליצירת קשר:
טלפון: 09-7687071
פקס: 09-7687072

לשאלות ותשובות נפוצות לחץ כאן