שאלות ותשובות

 
מדוע לקנות תכשיטי PANDORA (פנדורה) באינטרנט?
 לא בא לך לעמוד בתור בקופה, לא בא לך לחפש חניה ובא לך לקנות באמצע הלילה. אתר הקניות האינטרנטי של PANDORA (פנדורה) יעמוד לרשותך ויבטיח לך חווית קנייה מרגשת ומפתיעה. 
 
איך לחפש פריט באתר?
הדרך המומלצת ביותר לקנות דרך האתר היא לשוטט בין הקטגוריות השונות (צ'ארמס, צמידים, טבעות, עגילים ומחרוזות ותליונים), לבחון את היצע הפרטים הרחב, להציץ בהצעות המיוחדות שלנו ובקולקציות החדשות.
 
האם צריך להירשם באתר כדי לקנות בו?
לא, ישנה אפשרות של רכישה מהירה. אך אנו ממליצות לך להירשם ולהיות חברה במועדון הלקוחות. ישנם יתרונות רבים לנרשמות: ההרשמה לאתר מאפשרת לקנות אצלנו מבלי למלא את הפרטים האישיים שוב ושוב בכל קנייה. במידה ואת\ה חבר\ת מועדון, את תהיה הראשונה לדעת את כל הפרטים על הקולקציות החדשות ולהנות משלל המבצעים וההטבות שלנו. 
 
איך נרשמים לאתר?
יש לעבור לדף ההרשמה, להכניס את כתובת המייל ולבחור סיסמא. על הסיסמא להיות מורכבת מ- 4 תווים (או יותר) של אות אחת ומספר אחד לפחות, ללא רווחים או סימנים אחרים. ההרשמה לאתר חינם ואינה כרוכה בכל התחייבות. 
 
 
מהו "החשבון שלי"?
דף "החשבון שלי" מעודכן בכל פרטי ההתקשרות שלך, פרטי התשלום ומפרט על ההזמנות שלך.
 
כיצד משנים סיסמא באתר?
תוכלי לעדכן את הפרטים האישיים שלך, כולל סיסמא, בדף "החשבון שלי" .
 
שכחת את הסיסמא. מה עושים?
בעמוד הכניסה לחשבון שלי, לחצי על "שכחתי סיסמא". מייל יישלח לכתובת הדואר האלקטרוני שלך עם אפשרות לאיפוס סיסמא.
 
מה קורה אם הפריט שהזמנתי אזל מהמלאי?
אם פריט מופיע באתר האינטרנט שלנו - הוא זמין להזמנה. עם זאת, בתקופות עומס יתכן מצב שבו הפריט אזל סמוך להזמנתך והאתר לא הספיק להתעדכן. במקרה כזה יודיע לך על כך נציג שירות של PANDORA בהקדם האפשרי.
 
דרכים לקבלת הפריטים?
ניתן לקבל את הפריטים באמצעות דואר רשום ללא עלות , שליח עד הבית  בעלות של 15 ש"ח או ניתן לאסוף את הפריטים מחנות הדגל שלנו ברמת אביב.
 
השליח הגיע אבל לא היית. איך את מקבלת את החבילה שלך? 
אם השליח הגיע ולא נמצאת בכתובת שמסרת, השליח יצור עמך קשר טלפונית ויתאם מועד חדש לקבלת המשלוח. חשוב מאוד לוודא שמספר הטלפון שמסרת הוא נכון. בכל שאלה נוספת שירות הלקוחות ישמחו לעמוד לרשותך. את מוזמנת לשלוח מייל לכתובת הדואר האלקטרוני shop@citytimeil.co.il או בטלפון  09-768-70-71 ונחזור אלייך בהקדם.
 
האם אתר הקניות האינטרנטי של PANDORA  (פנדורה) הוא אתר מאובטח?
כן, כל הנתונים שתכניסו למערכת יישארו חסויים ומאובטחים לגמרי, כחלק משימוש במערכות האבטחה מתקדמות. במסגרת החשיבות שאנו מייחסים לאבטחת הסודיות והמידע, כל העברה של מספר כרטיס אשראי באתר נעשית באופן מוצפן ופרטי כרטיס האשראי המוזנים במערכת נמחקים מיד עם תום ביצוע העסקה. כמו כן, אנו משתמשים בפרוטוקול המסחר האלקטרוני (SSL).
 
מהן אפשרויות התשלום באתר?
ניתן לשלם באמצעות PayPal או באמצעות כרטיס אשראי דרך השירות של PayPal אובאמצעות כרטיס אשראי דרך השירות של חברת פלאקארד.
 
מהם ימי עסקים?
ימי עסקים הינם ימי החול, מראשון ועד חמישי (כולל) ואינם כוללים את ימי שישי, שבת, ערבי חג או חול המועד.
 
מתי יתבצע החיוב על ההזמנה שלי באתר?
החיוב על ההזמנה מתבצע באופן אוטומטי ומידי ברגע השלמת ההזמנה. עם אישור העסקה על ידי חברת האשראי תשלח אליך הודעה אל תיבת הדואר האלקטרוני על קבלת התשלום ואישור העסקה. 
 
האם ל- PANDORA (פנדורה) יש חנויות נוספות פרט לאתר האינטרנט?
לאיתור הסניף הקרוב לביתך.
 
כיצד ניתן לזהות חיקויים?
על מנת לזהות חיקויים של PANDORA (פנדורה) , ראשית כל יש צורך לזהות את הטרייד מארק ALE  ואת חותמת חומר הגלם. עקב חקיקה באסיה כל פרטי הכסף מסומנים באות S ופרטים מזהב מסומנים באות G, כך שפרטי הכסף שלנו יופיעו כ 925S והזהב 585G. למרות כללי הזהירות יצרני החיקויים לעיתים מעתיקים את החותמות שלנו ולכן מומלץ תמיד לרכוש מחנות הדגל או ממשווק מורשה של PANDORA (פנדורה).
 
לאילו הטבות את זכאית?
ההטבות של  PANDORA (פנדורה) הן לרוב ההטבות המקומיות לכל מדינה ולכן לא תקפות באופן גורף בכל העולם. את מוזמנת ליצור קשר עם אחת מחנויות הדגל של PANDORA(פנדורה) ולהצטרף ל- PANDORA קלאב. החברות במועדון היא חינם ומקנה לך שלל הטבות והפתעות.
 
האם ניתן לעשות שימוש בגיפט קארד באתר?
לא ניתן כרגע לממש גיפט קארד באתר.
ליצירת קשר:
טלפון: 09-7687071
פקס: 09-7687072

לשאלות ותשובות נפוצות לחץ כאן