0 פריטים
עגלת קניות

סל הקניות שלך ריק...

אולי תוסיפי לו קצת צ׳ארמ?

לכל הצ׳ארמס >>

אחריות תכשיטים

מדיניות אחריות למוצרים

PANDORA ישראל מעניקה אחריות למוצרים במשך שנה אחת (1) מיום הרכישה בכפוף להוכחת קנייה (חשבונית רכישה או תיעוד במועדון הלקוחות), המכילה קוד פריט מחנות מורשית בארץ. האחריות מכסה פריטים אשר יש בהם פגם בייצור. האחריות לא תחול על מקרים שנובעים משימוש לא נכון בתכשיט

במסגרת האחריות PANDORA ישראל תעניק על פי בחירתה: תיקון הפריט/החלפת הפריט הפגום בתמורה להשבת הפריט הפגום. בנוסף, לרשותכם שירות תיקונים בתשלום ללא מגבלת זמן מיום הרכישה במידה וניתן לתקן את התכשיט, בהצגת אסמכתת רכישה בלבד.

בנוסף PANDORA ישראל אינה מתחייבת לתקן או להחליף במקרה בו הפריט הפגום (לכאורה) אינו נמצא בידי הלקוח ו/או לא מוחזר לחברה לצורך בדיקתו. בדיקת/תיקון המוצר יארכו עד כ- 90 ימים מיום הגעת הפריט למשרדינו.

אחריות התכשיטים מתייחסת למוצרי PANDORA מקוריים בלבד ואינה כוללת נזקים שנגרמו לתכשיטים מסיבה כלשהי אשר אינה נובעת מפגם בייצור. מובהר כי האחריות כאמור אינה חלה במקרה של תאונה, שבר זכוכית, קרע הדורש הלחמה, אובדן, השחרה, ציפוי, אמייל דוהה/משנה צבע, נפילה, שפשוף, שימוש לקוי, ענידה יחד עם תכשיטים שאינם תכשיטי PANDORA וכד.’ מובהר כי השימוש בתליונים (“צ’ארמס”) שאינם של PANDORA עלול לגרום נזק לצמיד.

יובהר כי תיקון קרע הדורש הלחמה עלול להוביל לקיצור מינימאלי ואין החברה אחראית על שינוי במידה של הפריט.

כדי ליהנות מהתכשיטים לאורך זמן, אנו ממליצים לא לאחסן באזור לח, לא להיכנס עם התכשיטים לבריכה ולים כולל ג’קוזי, סאונה ומרחצאות. יש להימנע ממגע עם חומרי ניקוי, בישום, קרמים ושימוש בעת פעילות גופנית.

ברכישה של פריט מחו”ל שירות אחריות התיקונים הינו לשנה ויינתן בתשלום, בהתאם למדיניות עלות התיקונים של החברה, בכפוף להצגת חשבונית רכישה.

זמן טיפול לפניית תיקון או חידוש הינו עד 35 ימי עסקים.
תיקון או חידוש תכשיט כולל ניקוי והברקה ברמה אופטימלית ללא חיוב נוסף.
מובהר כי ניתן לשלוח לתיקון או חידוש פריטי PANDORA מקוריים בלבד. אין לשלוח פריטים שאינם מקוריים ו/או פריטים נלווים שאינם הכרחיים למטרת התיקון. במעבדת התיקונים מתבצעת בדיקת מקוריות והחברה אינה אחראית לפריט כלשהו שנמסר בניגוד לאמור.
מובהר כי אין לשלוח לניקוי/חידוש פריטים עם ציפוי רוז/זהב, זכוכית מורנו, אמייל, פנינים, Reflexions ובהתאם למדיניות האחריות החברה אינה אחראית על פריטים אלו.
האיסוף יתאפשר בהצגת תעודה מזהה בלבד של הלקוח שהפנייה נפתחה על שמו.
באחריות הלקוח לבדוק את הפריט בעת האיסוף ולוודא תקינותו של הפריט במועד זה.
אין החברה אחראית על מוצר שלא נאסף ע”י הלקוח בתום 30 ימים מיום הודעת החברה כי המוצר נמצא בסניף.

*בסניף קריית אונו לא יופעל שירות התיקונים וניקוי התכשיטים עד להודעה חדשה. ניתן לגשת לסניפים הקרובים 

רוצה טיפים שיעזרו לך לשמור על קולקציית התכשיטים שלך? לחצי כאן

לכל עניין או בירור ניתן לפנות לשירות הלקוחות  בצ’אט / במייל: service@citytimeil.co.il / בוואטסאפ למספר 050-4842323 במהלך שעות הפעילות: ימים א’-ה’ 9:00-17:00 / בפייסבוק: www.facebook.com//pandoraisrael

לצפייה בקולקציה הקליקי >