0 פריטים
עגלת קניות

סל הקניות שלך ריק...

אולי תוסיפי לו קצת צ׳ארמ?

לכל הצ׳ארמס >>

שאלות ותשובות

מדוע לקנות תכשיטי PANDORA (פנדורה) באינטרנט?

לא בא לך לעמוד בתור בקופה, לא בא לך לחפש חניה ובא לך לקנות באמצע הלילה. אתר הקניות האינטרנטי של PANDORA (פנדורה) יעמוד לרשותך ויבטיח לך חווית קנייה מרגשת ומפתיעה.

איך לחפש פריט באתר?

הדרך המומלצת ביותר לקנות דרך האתר היא לשוטט בין הקטגוריות השונות (צ’ארמס, צמידים, טבעות, עגילים ושרשראות ותליונים), לבחון את היצע הפרטים הרחב, להציץ בהצעות המיוחדות שלנו ובקולקציות החדשות. לנוחיותך כל קטגוריה מחולקת למספר אפשרויות בכדי שתוכלי להתמצא בקלות. בנוסף, תמיד תוכלי להשתמש באזור החיפוש החופשי לחיפוש שם פריט, בלחיצה על זכוכית המגדלת שבראש העמוד.

איך נרשמים לאתר?

לאחר בחירת המוצרים המועדפים עליך, תוכלי להתקדם בשלבי התשלום ולבחור בין התחברות (במידה וכבר יש לך חשבון באתר) או בהרשמה.

במידה ורכשת באחד מסניפי הרשת בעבר, תוכלי לקבל קוד הרשמה מהיר לנייד, ואילו אם זו הרשמתך הראשונה תוכלי להזין את פרטייך האישיים, ואלו יישמרו לך לרכישות העתידיות.

רכשת בעבר באתר ואינך זוכרת את פרטי ההתחברות ?

לא נורא, קורה לכולנו. תוכלי לאפס סיסמה בקלות בלחיצה על “איפוס סיסמה” בתהליך ההתחברות. מייל עם פרטים לאיפוס הסיסמה, יגיע לכתובת המייל עמה ביצעת התחברות ראשונית. במידה וטרם קיבלת מייל איפוס, תוכלי להמתין מספר דקות לקבלת המייל או לבדוק את תיבת ה”ספאם”.

מה קורה אם הפריט שהזמנתי אזל מהמלאי?

אם פריט מופיע באתר האינטרנט שלנו – הוא זמין להזמנה. עם זאת, בתקופות עומס יתכן מצב שבו הפריט אזל סמוך להזמנתך והאתר לא הספיק להתעדכן. במקרה כזה תוכלי להזין את כתובת המייל שלך במקום הייעודי לכך בעמוד המוצר, ומייל עדכון יישלח אליך ברגע שיחזור הפריט למלאי.

כיצד אוכל לקבל את ההזמנה שלי?

ניתן לקבל את הפריטים באמצעות שליח עד הבית בעלות של 30 ₪ (או משלוח ללא עלות ברכישה מעל 199 ₪ )

באפשרותך גם לבצע איסוף עצמי מכל סניפי הרשת ברחבי הארץ .

הקליקי לאיתור חנות קרובה

השליח הגיע אבל לא היית. איך את מקבלת את החבילה שלך?

אם השליח הגיע ולא נמצאת בכתובת שמסרת, השליח יצור עמך קשר טלפונית ויתאם מועד חדש לקבלת המשלוח. חשוב מאוד לוודא שמספר הטלפון שמסרת הוא נכון. כמו כן, מומלץ לבחור כתובת משלוח שבה תהיי זמינה רוב היום, למשל – כתובת במקום העבודה.

האם אתר הקניות האינטרנטי של PANDORA (פנדורה) הוא אתר מאובטח?

כן, כל הנתונים שתכניסו למערכת יישארו חסויים ומאובטחים לגמרי, כחלק משימוש במערכות האבטחה מתקדמות. במסגרת החשיבות שאנו מייחסים לאבטחת הסודיות והמידע, כל העברה של מספר כרטיס אשראי באתר נעשית באופן מוצפן ופרטי כרטיס האשראי המוזנים במערכת נמחקים מיד עם תום ביצוע העסקה. כמו כן, אנו משתמשים בפרוטוקול המסחר האלקטרוני (SSL).

מהן אפשרויות התשלום באתר?

ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי דרך השירות של חברת פלאקארד.

האם ניתן לממש זיכוי לחנויות הרשת גם באתר?

ניתן לממש זיכויים רק בחנויות הרשת ולא ניתן באתר. לרשימת החנויות >

מהם ימי עסקים?

ימי עסקים הינם ימי החול, מראשון ועד חמישי (כולל) ואינם כוללים את יום ביצוע ההזמנה, ימי שישי, שבת, ערבי חג, חג או חול המועד.

מתי יתבצע החיוב על ההזמנה שלי באתר?

החיוב על ההזמנה מתבצע באופן אוטומטי ומידי ברגע השלמת ההזמנה. עם אישור העסקה על ידי חברת האשראי תשלח אליך הודעה אל תיבת הדואר האלקטרוני על קבלת התשלום ואישור העסקה.

כיצד ניתן לזהות חיקויים?

על מנת לזהות חיקויים של PANDORA (פנדורה) , ראשית כל יש צורך לזהות את הטרייד מארק ALE ואת חותמת חומר הגלם. עקב חקיקה באסיה כל פרטי הכסף מסומנים באות S ופרטים מזהב מסומנים באות G, כך שפרטי הכסף שלנו יופיעו כ 925S והזהב 585G. למרות כללי הזהירות יצרני החיקויים לעיתים מעתיקים את החותמות שלנו ולכן מומלץ תמיד לרכוש מחנות הדגל או בסניפי רשת JACKIE O .

לאילו הטבות את זכאית?

ההטבות של  PANDORA (פנדורה) הן לרוב ההטבות המקומיות לכל מדינה ולכן לא תקפות באופן גורף בכל העולם. את מוזמנת ליצור קשר עם אחת מחנויות הדגל של PANDORA(פנדורה) ולהצטרף ל- PANDORA קלאב. החברות במועדון היא חינם ומקנה לך שלל הטבות והפתעו, כמו כן תוכלי לקבל עדכונים שוטפים לנייד או למייל (לבחירתך) כדי שתמיד תשארי מעודכנת.

איך מקבלים את כל הדיוורים שלנו?

אם כתובת המייל שלך בשרות המיילים של Gmail חשוב לוודא כי הניוזלטרים שלנו מגיעים לתיקיית המייל הראשית, ולא לתיקיית Promotions  או לספאם, ואז נעלמים בין מאות מיילים אחרים. כדי שתישארי תמיד מעודכנת, אנחנו ממליצים לעקוב אחר הצעדים הבאים:

סמני ב-V את הניוזלטר שלנו אצלך במייל

לחצי על הכפתור הימני בעכבר, כאשר סימון העכבר על הניוזלטר

בחרי באפשרות “Move to Tab” והעבירו לתיבת ,Primary מעתה כל הניוזלטרים שלנו יגיעו לתיבה הראשית שלך

היכן ניתן לממש או לרכוש גיפטקארד?

ניתן לרכוש או לממש כרטיס גיפטקארד בכל אחת מחנויות פנדורה בלבד

לאיתור הסניף הקרוב אלייך לחצי כאן

 

האם ניתן להחליף תכשיט שנרכש בחו"ל?

תכשיט שנרכש בחו”ל ניתן להחלפה עד 14 יום ממועד הרכישה בתנאי שלא נרכש בהנחה, והפריט הספציפי (לרבות הדגם והמידה) נמכר גם בארץ ונמצא במלאי.

נוכל להחליף במידה וללקוח יש חשבונית רכישה בחנות מורשית. במידה ואין, ניתן לפנות לאתר פנדורה העולמי

על החשבונית להכיל פירוט של קוד הפריטים ובתנאי שלא נעשה בהם שימוש

לא ניתן להחליף פריט שנרכש ב-SALE או בחנויות OUTLET.
ברכישה של פריט מחו”ל שירות אחריות התיקונים הינו לשנה ויינתן בתשלום בהתאם למדיניות עלות התיקונים של החברה, בכפוף להצגת חשבונית רכישה.

שווי ההחלפה יינתן לפי שווי מטבע נוכחי.