חיפוש באתר
0 פריטים
עגלת קניות

סל הקניות שלך ריק...

אולי תוסיפי לו קצת צ׳ארמ?

לכל הצ׳ארמס >>

חיפוש חופשי בפנדורה


החזרות והחלפות

עקב הסגר ישנם שינויים במדיניות ההחזרות וההחלפות – למידע נוסף לחצו כאן

אחריות תכשיטי PANDORA

CITYTIME ישראל מעניקה אחריות לתכשיטי PANDORA במשך שנה אחת מיום הרכישה ובכפוף להוכחת קנייה. האחריות מכסה פריטים אשר יש בהם פגם בייצור או בעיה בשיבוצים. במסגרת האחריות CITYTIME ישראל תעניק על פי בחירתה:

תיקון הפריט/החלפת הפריט הפגום (בתמורה להשבת הפריט הפגום)/ החזר כספי. בנוסף, אנו מציעים ללקוחותינו שירות תיקונים בתשלום ללא מגבלת זמן מיום הרכישה לנזקים אשר הינם ברי תיקון. בנוסף לאמור לעיל CITYTIME ישראל אינה מתחייבת לתקן, להחליף או לזכות את הלקוח במקרה בו הפריט הפגום (לכאורה) אינו נמצא בידי הלקוח ו/או לא מוחזר לחברה לצורך בדיקתו .בדיקת המוצר/תיקון המוצר לא יעלו על 90 יום מיום הגעת הפריט למשרדינו. אחריות התכשיטים מתייחסת למוצרי PANDORA בלבד ואינה כוללת נזקים שנגרמו לתכשיטים מסיבה כלשהי אשר אינה נובעת מפגם בייצור. מובהר כי האחריות כאמור אינה חלה במקרה של תאונה, נפילה,שפשוף, ענידה יחד עם תכשיטים שאינם תכשיטי PANDORA וכד’. מובהר כי השימוש בתליונים (צ’ארמס) שאינם של PANDORA עלול לגרום נזק לצמיד. כמו-כן מובהר כי התרחבות עצמאית של צמידי PANDORA ו/או סיבוב חוליות הצמיד לכיוון הנגדי אינם נחשבים לפגם בייצור ולא יכללו תחת האחריות המוענקת. האחריות לא תחול על מקרה של שבר בצמיד. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, האחריות כן תחול על מקרה של תזוזת התושבות ממקומות ו/או ניתוק של הסוגר ממקומו. התעקמות טבעות אינה מוגדרת כפגם בייצור ולכן אינה בגדר באחריות. מובהר כי אין לחשוף את תכשיטי PANDORA לחומרים כימיים או תנאי סביבה קיצוניים אשר עלולים לשנות את מראהו של הצמיד. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, מובהר כי אין לחשוף את תכשיטי פנדורה למי בריכה, מי ים, ג’קוזי, ספא, מרחצאות, נוזל לניקוי כסף, מלחים, כלור, חומרי ניקוי, אקונומיקה, תכשירים רפואיים המגבירים זיעה, תכשירים קוסמטיים וכד’ .

כמו כן, האחריות לא תחול על מקרים פרטניים כמו שמפורטים תחת הכותרת “מדריך חומרי הגלם”.

מדיניות החלפות

ברכישה מקוונת דרך אתר PANDORA ניתן להחליף כל פריט ממגוון המותגים תוך 14 יום מיום קבלת הפריט. (ניתן להחליף פריטים שנרכשו ב-SALE עד 7 ימים מיום קבלת הפריט).
ההחלפה תתבצע בצמוד לחשבונית / פתק החלפה ובתנאי שהתכשיט באריזתו המקורית, במצב תקין ושלא נעשה בו כל שימוש.

החזרה באמצעות שליח

ניתן להחזיר פריט שהוזמן באתר באמצעות שליח מטעם חברת “תפוז משלוחים”.

  • ניתן לתאם שליחות החזרה מול שירות הלקוחות שלנו בטלפון 076-5385555
  • עלות השליחות 30 ₪ והחיוב יבוצע טלפונית במעמד השיחה מול שירות הלקוחות
  • שליחות תתבצע עד 5 ימי עסקים מיום הבקשה
  • החזר כספי (בניקוי דמי המשלוח המקוריים, אם היו) יתבצע לאמצעי התשלום בו השתמשת בעת ביצוע הקנייה, עד 7 ימי עסקים מקבלת החבילה במשרדינו.
  • הודעת אישור תישלח בדוא”ל בתום תהליך הזיכוי.

תתאפשר החלפת / החזרת פריט שנרכש דרך האתר המקוון בכל אחת מחנויות הקונספט.

ביטול עסקה שנרכשה באתר יתאפשר תוך 14 יום מיום קבלת הפריט כל עוד לא נעשה שימוש בפריט, הוא במצב תקין ובאריזתו המקורית ובכפוף להצגת חשבונית/פתק החלפה.

אופן ביטול העסקה :

  1. הגעה לאחת מחנויות PANDORA
    יש להגיע עם התכשיט לחנות הקרובה אלייך, כשברשותך חשבונית רכישה / פתק החלפה (רשימת החנויות המלאה נמצאת באתר) עד 14 יום מקבלתו. יש לוודא כי לא נעשה בתכשיט שימוש והוא באריזתו המקורית.
    בחנויות ניתן:
    • להחליף את הפריט בפריט אחר
    • להחזיר את הפריט ולקבל עבורו זיכוי לרכישה בחנות
    • להחזיר את התכשיט ולקבל בעבורו החזר כספי

אופן החזרת התשלום בעבור עסקה מבוטלת כדלקמן:

בתשלום באשראי: העסקה תבוטל מול חברת האשראי של הלקוח עד 7 ימי עסקים.

בתשלום ב- PAYPAL: העסקה תבוטל תוך 2 ימי עסקים

לכל עניין או בירור ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו

במייל: [email protected] או בטלפון 076-5385555