0 פריטים
עגלת קניות

סל הקניות שלך ריק...

אולי תוסיפי לו קצת צ׳ארמ?

לכל הצ׳ארמס >>

החזרות והחלפות

מדיניות החלפה / החזרת תכשיטים

רוצה לבצע החלפה? הכי נשמח לראות אותך שוב באחת מהחנויות שלנו 🙂 ההחלפה תתאפשר עד 30 יום מביצוע הרכישה (רכישה בחנויות או רכישה באתר אשר תיחשב ממועד קבלת ההזמנה) בצירוף חשבונית/ פתק החלפה ובתנאי שלא נעשה בתכשיט שימוש והוא באריזתו המקורית.
במכירות מיוחדות (הטבות/מבצעים) בהן ניתנה הנחה על תכשיטים או במסגרת רכישת כמה תכשיטים יחד, ההחלפה או הזיכוי יקבעו על פי תקנון ההטבה הספציפית.
ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א-2010. במקרה של ביטול מלא יוחזר בהתאם לחיוב בחשבונית. במקרה של ביטול עסקה חלקי, יבוצע חיוב מחדש של הפריטים שנשארים ברשות הלקוחה.

החזרה באמצעות שליח:

ניתן להחזיר פריט שהוזמן באתר באמצעות שליח מטעם חברת “תפוז משלוחים”.

  • ניתן לתאם שליחות החזרה מול שירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ למספר 050-4842323
  • עלות השליחות 30 ₪ והחיוב יבוצע טלפונית במעמד השיחה מול שירות הלקוחות
  • שליחות תתבצע עד 5 ימי עסקים מיום הבקשה
  • החזר כספי (בניכוי דמי המשלוח המקוריים, אם היו) יתבצע לאמצעי התשלום בו נעשה שימוש בעת ביצוע הקנייה, עד 7 ימי עסקים מקבלת החבילה במשרדינו.
  • הודעת אישור תישלח בדוא”ל בתום תהליך הזיכוי.

החלפה / החזרה באמצעות חנויות הקונספט:

יש להגיע עם התכשיט לחנות PANDORA הקרובה אלייך, בטווח ימי ההחלפה, כשברשותך חשבונית הרכישה או פתק החלפה

בחנויות ניתן:

  1. להחליף את הפריט בפריט אחר
  2. להחזיר את הפריט ולקבל עבורו זיכוי לרכישה בחנות
  3. להחזיר את התכשיט ולקבל בעבורו החזר כספי

החלפה של תכשיט הנרכש בחו”ל :

תכשיט שנרכש בחו”ל ניתן להחלפה עד 14 יום ממועד הרכישה בתנאי שלא נרכש בהנחה, והפריט הספציפי (לרבות הדגם והמידה) נמכר גם בארץ ונמצא במלאי.

נוכל להחליף במידה וללקוח יש חשבונית רכישה בחנות מורשית. במידה ואין, ניתן לפנות לאתר פנדורה העולמי

על החשבונית להכיל פירוט של קוד הפריטים ובתנאי שלא נעשה בהם שימוש

לא ניתן להחליף פריט שנרכש ב-SALE או בחנויות OUTLET.
ברכישה של פריט מחו”ל שירות אחריות התיקונים הינו לשנה ויינתן בתשלום, בהתאם למדיניות עלות התיקונים של החברה, בכפוף להצגת חשבונית רכישה.

שווי ההחלפה יינתן לפי שווי מטבע נוכחי.

לרשימת החנויות המלאה >

לכל עניין או בירור ניתן לפנות לשירות הלקוחות  בצ’אט / במייל: service@citytimeil.co.il / בוואטסאפ למספר 050-4842323 במהלך שעות הפעילות (בימים א’- ה’ בין 09:00 ל17:00)