חיפוש באתר
0 פריטים
עגלת קניות

סל הקניות שלך ריק...

אולי תוסיפי לו קצת צ׳ארמ?

לכל הצ׳ארמס >>

חיפוש חופשי בפנדורה


שאלות ותשובות בעידן הקורונה

שירות הלקוחות

שירות הלקוחות שלנו סגור החל מה-17.9  ולא יינתן מענה בטלפון. לאור זאת הפעלנו שירות צ’ט לייב על מנת לסייע ולייעץ בכל שאלה, ממש כאן באתר וניתן לפנות אלינו גם דרך הפייסבוק.

השירות זמין בימים א’-ה’ בין 10:00 ל16:00 ונעשה את מירב המאמצים על מנת לטפל בכל בעיה במהירות במסגרת ההגבלות.

יחד עם זאת נבקש את סבלנותכן  היות וייתכן שייקח לנו יותר זמן מהרגיל לטפל בפניות.

חנויות הרשת

כל חנויות הרשת סגורות כעת לאור הנחיות משרד הבריאות. אנחנו נשמח לעמוד לרשותכם עם חזרתנו לשגרה, בהתאם לשינוי בהנחיות.

הזמנות ומשלוחים

שירות ההזמנות באתר זמין 24/7 ואנחנו ממשיכים לספק משלוחים ע”י חברת השילוחים “תפוז”, כל עוד המצב מאפשר. זמן האספקה הנוכחי הינו עד 4 ימי עסקים.

ימי עסקים הם א’-ה’, לא כולל שישי, שבת וחגים.

חברת המשלוחים התריעה על ייתכנות עיכובים נוספים.  

 

מעקב ותיאום משלוחים

לאחר ליקוט ההזמנה היא מועברת למרכז הלוגיסטי, ומשם אל השליחים למסירה. בקרבה למועד החלוקה תתואם מולך שעת המשלוח באמצעות SMS מטעם חברת המשלוחים, שיכיל את מספר מעקב החבילה. לאור העומסים השליחים עובדים גם מעבר לשעות הפעילות המוגדרות (09:00-17:00) ולעיתים הזמנות מגיעות בשעות הערב מאוחרות.

ניתן לתאם מול השליח משלוח בטוח ללא מגע

החלפות והחזרות

הזמנת באתר והפריט אינו מתאים? רכשת בחנות והתחרטת?

זה קורה לטובות ביותר!

בהתאם למדיניות ההחלפות של הרשת ניתן להחליף פריטים בתוך 14 יום ממועד הרכישה.

בשל הסגר, אנו נאפשר הארכת החלפה לכל הרכישות מתאריך 1.9.20 עד לחודש ימים מתום הסגר.

נבקש שתשמרי את הפריט באריזתו המקורית כולל החשבונית/ פתק ההחלפה. אנו נאפשר החזרה דרך כל אחת מחנויות הרשת, עם חזרתנו לשגרה ועד לחודש ימים ממועד פתיחת החנויות.

שימי לב – שירות החזרות והחלפות ע”י שליח אינו זמין כעת לאור המצב.

איסוף עצמי מחנויות הרשת

כיוון וחנויות הרשת סגורות, הזמנות ו/או פריטים שחזרו מתיקון והגיעו אל הסניפים, שמורים לכם שם, ואנו נשמח לספק את השירות עם חזרתנו לשגרה.

עדכון הזמנה

אנו עושים את מירב המאמצים ללקט את ההזמנות במהירות האפשרית, ולהעבירן לחברת השילוח, כדי לצמצם כמה שניתן את זמן האספקה, ולכן לא יתאפשר לעדכן פרטי הזמנה או לשנות כתובת לאחר ביצוע הזמנה.

שירות התיקונים

שירות התיקונים אינו זמין בכפוף להנחיות משרד הבריאות. על כן שמרו על הפריט ואנו נשמח לסייע לכם עם החזרה לשגרה. 

כל פניות התיקון שנמסרו טרום הסגר , יטופלו ויוחזרו לחנות הרלוונטית במהלך השבוע שלאחר החזרה לשגרה ופתיחת החנויות, עם קבלת הפניה בחנות יישלח SMS המעדכן על כך.

גיפט קארד

נכון להיום ניתן לממש או לרכוש גיפטקארד ושוברי מתנה בחנויות בלבד. שימי לב –  לגיפטקארדים שלנו ישנו תוקף ארוך לכמה שנים, כך שניתן יהיה לממשם גם אחרי הסגר.

הטבת יום הולדת/ מימוש הטבות שונות

ניתן לממש את הטבת יום ההולדת באתר , פשוט הקלידי את קוד הקופון שקיבלת מאיתנו בSMS/ניוזלטר במקום המיועד בסל הקניות.

יחד עם זאת, במידה ותרצי לממש את הטבת יום ההולדת שלך בחנויות- נאפשר מימוש מאוחר של חודש נוסף מפתיחת החנויות .