מידע לתקופת הקורונה - פעילות חברת פנדורה [שו"ת]
חיפוש באתר
0 פריטים
עגלת קניות

סל הקניות שלך ריק...

אולי תוסיפי לו קצת צ׳ארמ?

לכל הצ׳ארמס >>

חיפוש חופשי בפנדורה


חזרה לשגרה מתום הגבלות הקורונה

שירות הלקוחות

אנו זמינות לכן לכל שאלה וייעוץ בערוצי השירות שלנו:

מוקד שירות הלקוחות פעיל בימים א’-ה’ בשעות 09:00 – 17:30 בטלפון : 076-5385555

ניתן לשלוח פניות כתובות דרך עמוד “צור קשר” כאן באתר או לכתובת [email protected]  

שירות צ’ט לייב פעיל באתר בימים א-ה’ בין בשעות 10:00 – 14:00

 

בשל החזרה לפעילות לאחר תקופה בה הרשת היתה סגורה, ייתכן ויהיו זמני המתנה גבוהים מהרגיל – תודה מראש על הסבלנות

חנויות הרשת

חנויות הרשת חזרו לפעילות, תוך הקפדה מלאה על הנחיות משרד הבריאות.

מזמינות אתכן להתעדכן ברשימת הסניפים ובשעות הפעילות בעמוד במאתר החנויות

הזמנות ומשלוחים

אנחנו מאפשרים משלוח חינם ברכישה בסכום שמעל 199 ש”ח.

שירות ההזמנות באתר זמין 24/7 ואנחנו ממשיכים לספק משלוחים ע”י חברת השילוחים “תפוז”, כל עוד המצב מאפשר. זמן האספקה הנוכחי הינו עד 3 ימי עסקים, לא כולל יום ביצוע העסקה, כאשר ימי עסקים נחשבים ימים א’-ה’, ללא שישי, שבת, חג וערבי חג וימי זיכרון..

מעקב ותיאום משלוחים

לאחר ליקוט ההזמנה היא מועברת למרכז הלוגיסטי, ומשם אל השליחים למסירה. בקרבה למועד החלוקה תתואם מולך שעת המשלוח באמצעות SMS מטעם חברת המשלוחים, שיכיל את מספר מעקב החבילה. לאור העומסים השליחים עובדים גם מעבר לשעות הפעילות המוגדרות (09:00- 17:00) ולעיתים הזמנות מגיעות בשעות הערב מאוחרות. 

החלפות והחזרות

החלפות וביטול עסקה בכפוף למדיניות הרשת. 

לרכישות שבוצעו באתר:

  • החלפות – נאפשר לכל רכישה שבוצעה החל מה-01.03 לתקופה של חודש מהחזרה לשגרה, כלומר עד לתאריך 04.06.20.
  • ביטול עסקה – 14 יום ממועד החזרה לשגרה (07.05.20) לכל מי שרכש החל מה-01.03 , כלומר עד לתאריך 21.05.20.
  • ניתן לבצע ביטול עסקה באמצעות שליח בעלות 30 ₪ בתיאום טלפוני מול שירות לקוחות או לגשת לכל אחת מחנויות הרשת. 

יש להגיע עם הפריט באריזתו המקורית, כאשר לא נעשה בו כל שימוש, יחד עם החשבונית/ פתק ההחלפה. צוות החנות ישמח לסייע באיתור החשבונית ע”י מסירת פרטי המועדון.

 

איסוף עצמי מחנויות הרשת

לא ניתן לבצע הזמנות במתכונת איסוף עצמי מחנויות הרשת.

עם החזרת השירות לשגרה, אנו נעדכן על כך באתר.

ניתן יהיה לאסוף הזמנות אשר הגיעו לסניפים עד ה15.3.20,  במידה וקיבלתן הודעת SMS שההזמנה הגיעה לחנות

אבטחת האתר

כן, כל הנתונים שתכניסו למערכת יישארו חסויים ומאובטחים לגמרי, כחלק משימוש במערכות האבטחה מתקדמות. במסגרת החשיבות שאנו מייחסים לאבטחת הסודיות והמידע, כל העברה של מספר כרטיס אשראי באתר נעשית באופן מוצפן ופרטי כרטיס האשראי המוזנים במערכת נמחקים מיד עם תום ביצוע העסקה. כמו כן, אנו משתמשים בפרוטוקול המסחר האלקטרוני (SSL).

ניתן לשלם באמצעות PayPal או באמצעות כרטיס אשראי דרך השירות של חברת פלאקארד.

שירות התיקונים

עם חזרתנו לשגרה, שירות התיקונים חוזר לפעילות מלאה. בהתאם למדיניות הרשת ולתנאי האחריות. הקליקו למידע נוסף

גיפט קארד

נכון להיום ניתן לממש  או לרכוש גיפטראקד ושוברי מתנה בחנויות בלבד. במידה ויהיה ניתן לממש אותם באתר אנחנו מבטיחים לעדכן.

שימו לב –  לגיפטקארדים שלנו ישנו תוקף ארוך לכמה שנים כך שאין סיבה לחשוש.

הטבת יום הולדת/ מימוש הטבות שונות

לקוחות שקיבלו הטבת יום הולדת בחודשים מרץ, אפריל ומאי, ולא מימשו באמצעות קוד קופון באתר, נאפשר מימוש בחנויות ובאתר עד סוף חודש יוני 2020.

חברות המועדון שלנו נהנות ממגוון הטבות , בהן גם הטבת יום הולדת. ההטבות הייחודיות מתקבלות מאיתנו בsms ו/או ניוזלטר. בהתאם לכך, עליכן להיות רשומות אצלנו ולקבל את הדיוור. על מנת להצטרף לרשימת הדיוור, ניתן לפנות אלינו בכתב לדוא”ל: [email protected]